Ilandra

Ilandra
www.aussieactionskennel.se instagram: aussie_actions_ jenny

måndag 19 juni 2017

Planer som faktiskt verkar gå i lås!

Ibland när jag planerar saker som från början bara innefattar mig så brukar det behövas en hel del ommöblering.
Men det har faktiskt gått riktigt smidigt!
Tex så är Vincent anmäld till sommarsimskola samma vecka som Piteå har 6 x Mästare. Men det faller så väl ut att vi (hela familjen)  kan ta en minisemester på Pite Havsbad och bara missa ett tillfälle på simskolan :)
Så den tävlingen blir legitim ;)
Sen är det flera tävlingar som infaller då jag är ledig (jobbar varannan helg)  och då på platser där det finns aktiviteter för barnen. Vilket betyder att mitt ökade tävlande kan ingå i vår semester. Vi har inget annat inplanerat i år förutom en massa måsten så mindre utflykter passar bra. Nu behöver jag bara få med min sambo i mina planer.  Typ, ska vi åka till Järvsö med barnen? Så kan jag passa på att tävla på en gång? ;-)
Fler än jag som har tur med planeringen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar