Ilandra

Ilandra
www.aussieactionskennel.se instagram: aussie_actions_ jenny

måndag 14 maj 2012

Snart klara för tvåan?

Jag trodde inte att det skulle gå så fort att få Gizmo klar för LK2 men jag tror faktiskt att vi närmar oss! I mitten på juni har MBHK en kvällstävling, jag trodde det skulle vara för tidigt men som det känns nu är vi nog klar om en månad :) Jag har bytt foder till energi nu och ikväll var han jättepigg. Hoppas det håller i sig, han har varit lite seg ett tag.
Det är bara småsaker kvar på rutan och apporteringen och resten "klart" om man nu kan säga så ;)

KÄNNS ASBRA! :D

5 kommentarer:

  1. Gu va kul:) Bra tränat! Då syns vi i IIIan till hösten;)

    SvaraRadera
  2. Va kul! :D Finns två kvällstävlingar 20-21 juni (Sundsvall & Njurunda tror jag det var)! Ninja och jag ska tävla på båda! :) Finns även 4 och 11 kvällstävling på Timrå! :)

    SvaraRadera
  3. Kvällstävlingar är jättemysiga tycker jag, o går det dåligt kan man pipa iväg snabbt, hehe ;)

    SvaraRadera
  4. Hanna, vi tar trean nästa år, lägre till hösten ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen då syns vi till våren dårå;)

      Radera