Ilandra

Ilandra
www.aussieactionskennel.se instagram: aussie_actions_ jenny

torsdag 6 april 2017

När hjärnan bara rullar

Jag har så otroligt mycket idéer som jag vill genomföra och som jag verkligen tror på. Men jag kommer inte riktigt till skott. Jag behöver sätta mig ner i lugn och ro och ta mig i kragen men på något sätt håller jag mig sysselsatt så det hinns inte riktigt med.
Jag har projekt på jobbet nu som jag tycker är väldigt kul, först mitt skötebarn Springis, ett välgörenhetslopp där anmälningsavgiften går oavkortat till välgörenhet. Vi springer med våra hundar och delar ut goodiebags och korv efteråt. Förra gången blev det runt åttio hundar och vi hoppas på fler i år.
Nästa projekt är Valpis som jag blivit tillfrågad att hålla i, en introduktionskurs för nyblivna valpägare. Sen är förhoppningen att de ska vilja gå vidare på en fullständig valpkurs hos brukshundsklubbarna.
Har precis avslutat en Specialsökskurs på MBHK, håller nu en specialsökskurs för instruktörer med mamma och Anna. Och påbörjar ännu en kurs i Specialsök nu på söndag.
Men därefter blir det paus med kurser på klubben så jag hinner med mina egna hundar, blir kanske en till på vintern.
Men nånstans i virrvarret ska jag ta tag och våga. Tror det kommer bli jättekul! Skrämmande men roligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar