Ilandra

Ilandra
www.aussieactionskennel.se instagram: aussie_actions_ jenny

tisdag 10 januari 2017

Love love love www

Det är inte mkt som slår Google. Så är det! :)
Det finns inget moment som jag avskyr och känner att "näe, det fixar vi inte"
Jag tycker det är så kul med utmaningar och lär gärna in konstiga saker på mitt eget sätt.
Google är ett utmärkt sätt att utveckla dessa idéer och att få en grundidé från början som jag själv sedan utvecklar.
Det finns så otroligt många smarta bloggar därute som mer än gärna delger sina erfarenheter och jag hoppas jag kan ge inspiration tillbaka.

Just nu ligger funderingarna på framåtsändandet och hur jag ska lägga grunderna rätt för att underlätta inlärningen. Jag kommer arbeta med targets och riktningar, dela upp momentet i delmoment så att jag ser hur jag kan befästa varje del för sig men ändå kunna fasa ihop dem på ett bra sätt. Ser framemot att lära in momentet och vi kommer börja så fort som möjligt med vetskapen om att det är ett mkt tekniskt moment.
Jag hoppas på framgång så vi kan dela med oss av lite filmer ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar