Ilandra

Ilandra
www.aussieactionskennel.se instagram: aussie_actions_ jenny

måndag 16 april 2012

Min vän, du saknas mig...

När jag skriver detta har jag ännu inte förstått att du är borta. Jag gråter så fort jag tänker på dig, men det är inte bara av sorg jag gråter.
Jag gråter för den glädje du gett mig, alla upplevelser vi delat, alla skratt och huvudbry.
Jag gråter av lättnad för att du visade mig att det var dags, att du hade fått nog. Att du var redo att gå vidare.
Jag gråter av tacksamhet att du ville komma till mig och dela med dig av dig själv.
Jag gråter för allt du hjälpt mig gå igenom de senaste elva åren.
Jag gråter för att du var min första och för din kärlek till mig.
Jag gråter för att du ger mig anledning att gråta och att du alltid kommer fattas mig.
All min sorg och mitt brustna hjärta skulle jag återuppleva tusenfallt, jag kommer aldrig ångra att du kom till mig.
Den glädje du gett mig betyder så mycket mer än den sorg jag känner nu. Det värker i hjärtat men vetskapen om att du har det bra gör mig stark, såsom du var i livet.

Hälsa Grizzly, Freja och Dewi leta upp dem så fort du kan. Tala om att vi saknar er och aldrig glömmer och att vi vet att ni har det bra. Ingen cancer, ingen artros och inga onda ben. Bara frihet och vidder.
Lady min kära Lady, jag är dig evigt tacksam för det du gett mig. Se ner på oss då och då så får du se att vi älskar dig och saknar dig och är glada för din skull.
Många tårar gick åt till mitt farväl men du är värd varenda en.

Lady min allra bästa vän. Du kommer alltid fattas mig.

4 kommentarer:

  1. Åh nej. Jag är så ledsen för er skull! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Känner med dig!Kram. Var tacksam för allt hon gett dig.

    SvaraRadera
  3. Jag är tacksam för allt som hade med Lady att göra... tack och kram...

    SvaraRadera