Ilandra

Ilandra
www.aussieactionskennel.se instagram: aussie_actions_ jenny

måndag 6 februari 2017

Nästa gång jag tänker till så ska tänka till lite mer!

Den 27 maj har jag bokat in ett MH för Ilandras kull, alla kommer förutom två. Ska verkligen bli jättekul och alla reser långt för att vara med. Detta bestämde jag redan hösten 2016, tänkte till så jag skulle vara ute i god tid!
Men på dagens träning pratade vi tävlingsstart och jag hade siktet på appellen i Matfors 29/4. Det kändes bra tidsmässigt och sen kör vi Lägre till hösten. (Säsongen är tyvärr rätt kort här i norr)
Men mitt spånhuvud har lagt MH försent och hon är över 18 mån då appellen är så Ilandra får inte medverka utan MH...
Varför tänkte jag inte till en gång till och lade MH i april :-(
Men jag får ladda om och leta upp en annan passande appell och kanske även färdigställa Lägre och köra båda klasserna ganska tätt. Men blev lite tråkigt att inte tävla på så länge!  Så vi kanske tänker om lite och lägger in lydnad och rally trots att vi bara tänkt tävla bruks i år. Blir bra träning inför appellen om inte annat.
Alla planer går inte alltid att följa ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar