Ilandra

Ilandra
www.aussieactionskennel.se instagram: aussie_actions_ jenny

torsdag 10 november 2011

Vincents dop!

I söndags (jag vet, värsta snabba uppdateringen ;) döpte vi Vincent i Tuna kyrka.
Varför vi valde namnen:
Vincent- under de sista värkarna säger barnmorskan "nu kommer snart prinsen" men jag tyckte mig höra henne säga Vincent. Vilket både jag o Robert tyckte passade.
Jonas- släktnamn från Robert och hans farfar.
Bredin efter Roberts släkt förstås ;)
Närmare fyrtio vuxna o barn, familj och vänner kom för att fira Vincent med oss, hjärta! Efter lite dubbelbokningar lyckades vi ändå få en mysig fikastund efter ceremonin. Som vanligt blir det jättestressigt att hinna med att prata med alla så jag hoppas ingen kände sig åsidosatt.

Min bror Micke och Roberts syster Sara ville göra oss äran att bli gudfar och gudmor, Sara läste en jättefin dikt också som hette kom till mig.

Åsa sjöng "Du är allt", väldigt vackert!

Gunnar Oreland har döpt både mig och barnen

Tuna kyrka bjöd på tårta!

Slagen hjälte

Hade många duktiga barn till hjälpen med paketen ;)

Min syster Maria, för övrigt Emilias gudmor
Vincent fick helt otroligt mkt presenter, det var ett helt berg! Tack alla som kom, betyder massor att ni var med o delade denna dag med oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar